Informacje
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc kwiecień grupa „Wiewiórki”
Tydzień 1: Wiejskie podwórko Dzieci dowiedzą się: − jakie potrzeby mają zwierzęta − dlaczego ludzie powinni dbać o zwierzęta − czym zajmuje się weterynarz − kto dba o zwierzęta hodowlane − jakie produkty otrzymujemy od wybranych zwierząt hodowlanych − jakie...
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc marzec grupa „Wiewiórki”
Tydzień 1: Jaka pogoda jest w marcu? Dzieci dowiedzą się: − jaka pogoda jest charakterystyczna dla marca − jak należy się ubrać, wybierając się na wczesnowiosenny spacer − jakie są przysłowia o marcowej pogodzie − jakie są cztery żywioły przyrody i jakie zagrożenia...
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc luty grupa „Wiewiórki”
ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZE NA MIESIĄC LUTY Tydzień 1: Jaka jest moja ulubiona baśń? Dzieci dowiedzą się: - gdzie można książki kupić, a gdzie je wypożyczyć − jakie są ulubione książki i baśnie N. oraz dzieci z grupy − do czego służy zakładka do książki − jak...
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc styczeń grupa „Wiewiórki”
Tydzień 1: Skąd wiem, że mija czas? Dzieci dowiedzą się: − jakie są zwyczaje związane z powitaniem nowego roku − jak wygląda kalendarz − jakie są rodzaje zegarów, jaki mają wygląd i sposób działania − jak wykonać prosty zegar słoneczny − co to jest tzw. zegar przyrody...
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc grudzień grupa „Wiewiórki”
Tydzień 1.: Co cieszy Mikołaja? Dzieci dowiedzą się: - kim był św. Mikołaj - jak ubrany jest święty Mikołaj - co Mikołajowi sprawia największą przyjemność - jak wygląda zaprzęg Mikołaja - dlaczego Rudolf spełnia w zaprzęgu wyjątkową rolę - ile pudełek można przewieźć...
Zamierzenia dydaktyczno- wychowawcze na miesiąc listopad grupa „Wiewiórki”
Tydzień 1: Jakie są moje obowiązki? Dzieci dowiedzą się: − co to znaczy rodzina − jak nazywają się członkowie rodziny − co to są obowiązki i dlaczego należy się z nich wywiązywać − jakie czynności najczęściej wchodzą w zakres obowiązków − jak można zapisać kod za...