W Warzywniku
Jesienny las
Dzień dobry Panie listonoszu
Co robią zwierzęta jesienią?
-rozpoznaję litery A,O,L ,E,,T,
-dzielę wyrazy na sylaby,
-podejmuję próby podziału wyrazów na głoski
-rysuję przedmioty na podaną głoskę
-podejmuję eksperymenty graficzne
-samodzielnie wykonuję pracę plastyczną
-precyzyjnie wycinam nożyczkami
-wybieram zabawę zgodnie z zainteresowaniami
-szanuję prawo innych do zabawy
-wymieniam zmiany w przyrodzie zachodzące jesienią
-znam dary ogrodu, lasu
-poznaję ciekawostki o zwierzętach leśnych
– wypowiadam się w sposób logiczny na określony temat
-znam gatunki drzew iglastych i liściastych
-chętnie śpiewam piosenki
-wygrywam rytm piosenki
-precyzyjnie podejmuję pracę związaną z rysowaniem i kolorowaniem
-podejmuję modelowanie w plastelinie i masach plastycznych
-aktywnie pełnię rolę widza podczas przedstawienia,
-aktywnie uczestniczę w akcji pomagania zwierzętom
-recytuję wiersze o tematyce jesiennej
-odczytuję gesty języka migowego
-poprawnie trzyma przybory do rysowania
-przeliczam poprawnie w dostępnym zakresie,
-doprowadzam rozpoczętą pracę do końca
-współdziała w małych zespołach
-jestem aktywny ruchowo
-dbam o właściwy strój i rzeczy osobiste
-szanuję własne emocje i emocje innych
-odgaduję zagadki słuchowe
-posługuję się farami plakatowymi
-poznaję znak graficzny cyfry 1,2
-przeliczam liczebnikami głównymi i porządkowymi
-pełnię rolę strażnika porządku,
-słucham literatury dziecięcej