Zaznacz stronę
  1. Krąg tematyczny: Patriotyczny maj
    aktywne uczestniczenie w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych kształtujących postawę
    doskonalenie sprawności manualnej
    dostrzeganie piękna najbliższego otoczenia
    wzbudzanie pozytywnych emocji związanych z własnym krajem
    budowanie szacunku do ojczyzny i symboli narodowych
    rozbudzanie uczuć patriotycznych
    doskonalenie umiejętności współpracy z innymi
    utrwalenie znajomości symboli narodowych
    poznanie znaczenia wyrażeń „mała ojczyzna” i „duża ojczyzna”
    utrwalenie znajomości własnego adresu zamieszkania
    poznanie wybranych legend polskich

 

  1. Krąg tematyczny: Europa wita Was.
    uczestniczenie w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych kształtujących postawę
    doskonalenie sprawności manualnej
    wczuwanie się w emocje i uczucia osób z najbliższego otoczenia
    obdarzanie uwagą dorosłych i dzieci
    budowanie szacunku do ojczyzny oraz Europy
    rozbudzanie uczuć patriotycznych oraz poczucia przynależności do Unii Europejskiej
    poznanie symboli Unii Europejskiej
    zdobywanie wiedzy na temat niektórych krajów Europy i ich zabytków
    poznanie i degustowanie owoców z krajów śródziemnomorskich

3.Krąg tematyczny: Kolorowa wiosna

  • nabywanie umiejętności prowadzenia rozmowy z przestrzeganiem zasady słuchania
  • przestrzeganie ustalonych norm i zasad dotyczących zgodnego życia w grupie
  • dostrzeganie piękna przyrody
  • wdrażanie do uważnego słuchania wypowiedzi innych
  • ćwiczenie koncentracji uwagi podczas zajęć z całą grupą
  • rozbudzanie zainteresowania książkami
  • rozwijanie zdolności komunikacyjnych przez dostosowywanie wypowiedzi do sytuacji i tematyki
  • rozbudzanie zainteresowania przyrodą
  • zdobywanie wiedzy na temat wybranych owadów oraz ich roli w przyrodzie
  • doskonalenie umiejętności przeliczania na konkretach i zbiorach zastępczych oraz szeregowania
  • rozwijanie umiejętności wokalnych, poczucia rytmu i wrażliwości muzycznej

 

  1. Moja rodzina
  • nazywanie uczuć związanych z rodziną
  • wdrażanie do uważnego słuchania wypowiedzi innych
  • nabywanie odporności emocjonalnej w trudnych sytuacjach
  • kształtowanie umiejętności wspólnej zabawy
  • doskonalenie umiejętności współpracy z innymi
  • wypowiadanie się na temat swojej rodziny
  • nazywanie sprzętów potrzebnych podczas porządków
  • rozumienie konieczności pomagania w pracach domowych
  • poznanie sposobów spędzania czasu wolnego z rodziną
  • utrwalenie znajomości funkcji kalendarza
  • stwarzanie okazji do posługiwania się liczebnikami porządkowymi
  • nabywanie umiejętności wypowiadania się na podany temat
  • doskonalenie umiejętności wokalnych
  • rozwijanie wyobraźni plastycznej
Skip to content