1. Znowu razem
  2. Z latawcem w przedszkolu
  3. Żegnamy lato
  4. Ziemia- Nasza planeta
  • kształtowanie poczucia przynależności do grupy rówieśniczej, integracja z grupą
  • współpraca z rówieśnikami w zabawie, pracach użytecznych, podczas odpoczynku
  • stosowanie zwrotów grzecznościowych
  • znajomość zasad obowiązujących w grupie i przestrzeganie ich
  • nazywanie i rozpoznawanie wartości na podstawie wysłuchanych utworów literackich, umiejętne wyciąganie wniosków
  • prezentowanie swojej osoby na forum grupy
  • zapoznanie z obowiązkami dyżurnego
  • rozpoznawanie i nazywanie emocji swoich i innych osób
  • przedstawianie emocji i uczuć z wykorzystaniem charakterystycznych dla dziecka form wyrazu
  • uczestniczenie w zabawach ruchowych, rytmiczno-muzycznych, ćwiczeniach porannych oraz ćwiczeniach gimnastycznych
  • kształtowanie umiejętności prawidłowego posługiwania się nożyczkami
  • osiąganie sprawności ciała i koordynacji przygotowującej do nauki pisania i czytania
  • wzbudzanie pozytywnych emocji podczas badania i odkrywania świata
  • nawiązywanie pozytywnych relacji rówieśniczych
  • respektowanie zasad obowiązujących w grupie i zasad bezpieczeństwa
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania przedmiotów według ich cech
  • kształtowanie umiejętności tworzenia zbiorów
  • wzbudzenie zainteresowania literami: litera „o”
  • wzbudzanie zainteresowania zabawami badawczymi
  • odczytywanie informacji przedstawionych symbolicznie
  • dostrzeganie emocjonalnej wartości otoczenia przyrodniczego
  • określanie położenie kartki papieru względem siebie i innych
  • odtwarzanie schematu rytmicznego, eksperymentowanie z rytmem
  • posługiwanie się językiem polskim w mowie zrozumiałej dla dzieci i dorosłych
  • aktywne słuchanie utworów literackich
  • wzbogacanie słownictwa związane z konkretną tematyką
  • uwrażliwianie dzieci na piękno wakacyjnych krajobrazów
  • wzbudzenie zainteresowania literami: litera „a”, „A”
  • uświadamianie sobie potrzeby ruchu i odpoczynku
  • doskonalenie percepcji wzrokowej i słuchowej,
  • nabywanie gotowości do nauki pisania poprzez doskonalenie dużej i małej motoryki
  • nabywanie gotowości do nauki czytania poprzez doskonalenie sprawności aparatu artykulacyjnego, oddechowego i emisyjnego
  • dostrzeganie problemów ekologicznych naszej planety
  • zdobycie wiedzy o naszej planecie
  • okazywanie zainteresowania poznawaniem liter – „t”, „T”
  • stosowanie liczebników porządkowych
  • okazywanie zainteresowania obrazem graficznym cyfry „1”
Skip to content